Aurora Rose Reynolds: November előtt ~Értékelés - InBookEden

2017. november 23., csütörtök

Aurora Rose Reynolds: November előtt ~Értékelés


Sziasztok!

Ma Kikyo (új bloggerinánk) hozta el nektek értékelését Aurora Rose Reynold November előtt regényéről. Fogadjátok sok szeretettel!

 
Fülszöveg

November:
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom.
A klubban ismertem meg Asher Maysont.
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.

Asher:
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt.
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.
 
 


A. R. Reynolds regényét csupán azért vettem a kezembe, mert nagyon megkapónak találtam a címét. Mivel a fülszöveget elmulasztottam elolvasni, az első „koppanás” akkor ért, amikor szembesültem vele, hogy a címben említett November nem a hónapot takarja, hanem a hősnő nevét. Aztán a második gondolatom az volt, ez az Asher egy majom. 😊 Érdekes módon mégis hajtott a kíváncsiság oldalról-oldalra. Aztán szép lassan rájöttem, miért. Mert aranyosak. Szerethetők. Laza, könnyed, kellemes, humoros olvasmány. Nincsenek eget rengető konfliktusok. Pedig Asher tud néha fárasztó is lenni, de jól áll neki. S bár a Mayson-fiúkat megismerve óhatatlanul a Maddox-testvérek jutnak eszünkbe (akiket talán csak Royalék tudnak lekörözni), mégis megvan a maguk varázsa. Azt hiszem, várom, hogy a többieket is megismerjem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése