Tündérmese Book Tag - InBookEden

2017. február 22., szerda

Tündérmese Book Tag

 
Pinokkió- A fiú akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted hogy, nem tetszett?


Nem, még soha nem fordult elő ilyesmi.

A Szépség és a Szörnyeteg- A lány aki, nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére hogy rémes a borítója?

 
Penelope Douglas Szívatás könyvének borítója szerintem valami borzalmas, de a történetet annál jobban imádtam.
Értékelésemet ITT elolvashatod.

Hófehérke- Akire a szépségéért vadásznak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?


Mivel (tudom nem szép dolog) általában a borítóba szeretek bele először, ezért igen. De hogy mi volt az ne is kérdezzétek, mert nagyon hosszú a lista. Általában nem is olvasok fülszöveget, ha tetszik a borító akkor kell a könyv.

Csipkerózsika- Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?


Ez egy nagyon nehéz kérdés, elég sok könyves pár vált kedvencemmé. Ha mégis választanom kell Luciant és Eveyt mondanám Renee Carlino Lucian Divine könyvéből, vagy Kate és Asher Lisa De Jong When it rains...- Amikor esik... című könyvéből.
Renee Carlino Lucian Divine értékelésemet ITT olvashatjátok
Lisa De Jong When it rains...- Amikor esik értékelésemet pedig ITT

A kis hableány- Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?


Általában a romantikus-erotikus vonalon szeretek mozogni, de azért néha-néha kimozdulok a komfortzónából. Ilyenkor nekilátok egy krimi vagy fantasy könyvnek lazításképp. Krimi műfajban utoljára a Télikrumpligombócot olvastam Rita Falktól, fantasy műfajban pedig épp Tahereh Mafi Ne érints trilógiája került sorra.
Rita Falk Télikrumpligombóc értékelésemet ITT olvashatjátok
Ne érints trilógia értékelés nemsokára érkezik!

Hamupipőke- Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?


Mostanában csak Katy Evans Womanizerje miatt maradtam fennt éjszaka. Annyira magával ragadott hogy mire körülnéztem már éjjel 1 óra volt.
Értékelésem ITT olvasható

Rapunzel- Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?


Tudom hogy ezért sokan utálni fognak. Nem tudom ez annak-e számít mert végülis nem tudtam végigolvasni. Tabatha Suzuma Forbidden-Kimondhatatlan könyve számomra annyira meredek volt hogy a negyedénél feladtam.

Aladdin- A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?

 
A.O. Esther Gombnyomásra sorozatának 2.-3. része. Szinte lehetetlen hozzájutni, de szerencsémre az írónő egyik ismerőse által megkaparinthattam magamnak. A ráadás hogy még dedikálta is nekem <3

Alice Csodaországban- A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?

 

Fogós kérdés...Mondhatnám Mary E. Pearson A fennmaradottak krónikáit ami "vad" vidékre kalauzol bennünket, vagy akár Leigh Bardugo Árnyék és csont könyve (amit eszem ágában sem volt elolvasni, aztán egyszer nekiültem és nem tudtam letenni, érdekes volt a  történet ahogy maguk a karakterek is, az író teljesen átvert). Elizabeth Richards A Fekete város krónikái trilógia is ilyen volt posztapokalitptikus témájával egy kis romantikával megfűszerezve.
Mary E. Pearson A fennmaradottak krónikái sorozat első két részének értékelése ITT és ITT olvasható
Leigh Bardugo Árnyék és Csont értékelésem ITT olvasható
Elizabeth Richards A Fekete város krónikái trilógia értékelés ITT, és ITT  olvasható


A békakirály- Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?

 
 
Ide sorolhatnám akár Lakatos Levente Barbibébijét, amit egy TVK keretében választottak nekem. Kellemeset csalódtam, a történet meglepően élvezhető volt, sőt azóta Levente további könyveit is beszereztem. A másik a fentebb említett pontban Leigh Bardugo Árnyék és Csont című könyv.
Értékelésem ITT olvasható
 
Jancsi és Juliska- Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik (fiú-lány) testvérpár a kedvenced és miért?
 
 

Fiú-fiú, lány-lány testvérpárt nagyon sokat tudnék felsorolni, de fiú-lány per-pillanat egy sem ugrik be.
 
Piroska- Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
 
 
 
Mint azt már fentebb említettem nem szoktam fülszöveget olvasni. Viszont Ron Rash Serenájának borítójába beleestem, aminek az lett a vége hogy falhoz tudtam volna vágni mérgemben annyira utáltam.
Értékelésem ITT olvasható
 
Rumpelstilskin- Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
 
 
Danielle Steel Emlékezés, ez volt az első könyv amit az írónőtől olvastam, fantasztikus, szívsajdító történet, mégis annyira kevesen olvasták...Imádtam az első sorától az utolsóig, aminek háromnegyedét végigbőgtem. Remélem hogy a jövőben van rá esély hogy többen elolvassák. A moly.hu szerint összesen 94-en olvasták, ami szerintem nagyon kevés...
 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése