Laurelin Paige: Fixed on You - Megtalállak még ~Értékelés+Nyereményjáték - InBookEden

2017. április 8., szombat

Laurelin Paige: Fixed on You - Megtalállak még ~Értékelés+Nyereményjáték


SZIASZTOK!

Mint azt már ígértem nektek a hétvégén megérkeztem
Laurelin Paige: Fixed On You- Megtalállak még
könyvének értékelésével és egy nyereményjátékkal!
 
25958592
 
FÜLSZÖVEG
 
 
New York szívében, egy toronyház elegáns irodájából nyíló titkos szobában veszélyes egyezség születik.
A lány szemtelenül fiatal, intelligens és rámenős. Nappal egyetemista, éjjel felszolgáló egy bárban.
A férfi sármos, makacs és célratörő, csak a mások feletti korlátlan hatalom hozza lázba.
A lánynak sürgősen pénzre van szüksége, a férfi tisztességtelen ajánlatot tesz neki.
A férfi látszólag mindent tud a lányról, a hatalmában tartja, rendelkezik a teste felett. Alayna Wither az a nő, akit talán még szeretni is tudna.
A lány azonban sötét titkot őriz; megszállottjává tud válni annak, akit megszeret. Hudson Pierce, a bár új tulajdonosa, multimilliomos szépfiú úgy hat rá, akár a legkeményebb drog.
És a testet-lelket felőrlő hajsza megkezdődik…


ÉRTÉKELÉSEM


"Tudtam, milyen érzés valamilyennek lenni, és gyűlölni magam érte. Hogy milyen nehéz megváltoztatni, és elfogadni azt, ami elválaszthatatlanul része az énemnek, és sosem fog megváltozni."

Egek, mit is mondjak? Élveztem. Izgultam. Vágyakoztam. Még többre, még ennél is többre.

Miért bírják a nők hogy egy eszméletlenül szexi férfi „parancsolgasson” nekik?! A választ nem tudom, de én is közéjük tartozom. Vannak dolgok melyeknek nem lehet ellenállni.
Alayna és Mr. Eldobom az-agyam-olyan-szexi kapcsolatát semmiképpen nem lehetne mindennapinak nevezni.
Két erős ámde belül megtört lélek, két lélek mely esetleg segíthet egymáson. De vajon működhet? Ha erősen akarjuk IGEN!!! ♥

KEDVENC IDÉZETEIM

"Hudsonnal lenni olyan volt, mint amikor egy alkoholista bemegy egy bárba, de úgy dönt, képes ellenállni a kísértésnek, amíg az összes üveg zárva marad."

"Tudtam, milyen érzés valamilyennek lenni, és gyűlölni magam érte. Hogy milyen nehéz megváltoztatni, és elfogadni azt, ami elválaszthatatlanul része az énemnek, és sosem fog megváltozni. "
NYEREMÉNYJÁTÉK
(Only Hungary)

 
 
 
Ha kedved van iratkozz fel az oldal rendszeres olvasójának :)
Köszönöm! Sok szerencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése