Brittainy C. Cherry: Lebegés ★★★★★★ - InBookEden

2016. szeptember 25., vasárnap

Brittainy C. Cherry: Lebegés ★★★★★★


Képtalálat a következőre: „brittainy c cherry lebegés”
Képtalálat a következőre: „brittainy c cherry the air he breathes”





Brittainy C. Cherry: Lebegés
Angol cím: Tha Air He Breathes
Sorozat: Elements #1
Kiadja: Libri (Insomnia könyvek)
Fordította: H. Prikler Renáta
Oldalszám: 392

Megrendelhető itt!





Fülszöveg:

Óva intettek Tristan Cole-tól. Azt mondták, kegyetlen, jéghideg, durva. Elítélték a múltja miatt. Ha csak ránéztek, egy szörnyeteget láttak, akinek bűnhődnie kell. Én tehetetlennek és dühösnek láttam, mert bennem is hasonló erők dolgoztak. Ő mennydörgés volt, én villámfény- soha nem volt még ilyen tökéletes vihar. Tristan csókja haragos volt, és szomorú. Bocsánatkérő és gyötrelmes. 
Nyers és valódi. Mint az enyém. 

Lizzie és Tristan torokszorító szerelmi története éppúgy szól veszteségről és újrakezdésről, mint a bennük rejlő démonok legyőzéséről. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat! Engedd be te is!

Teaser





Véleményem

Mostanában nagy bajban vagyok az olvasással, egyszerűen nem kötött le egyetlen könyv sem. 
Éppen ezért nagyon vártam már hogy megjelenjen a Lebegés, reméltem hogy meghozza az áttörést! Mit mondjak nem kellett csalódnom!
Lizzie és Tristan története igazán szívhez szóló, ugyanakkor elgondolkodtató is. 
A gyász hatására kereszteződtek útjaik, így kapcsolatuk is érdekesnek mondható. Nem kényszerítették a másikat beszédre, önként nyíltak meg egymásnak. 
Különösnek találtam kezdeti próbálkozásaikat, a múlt szellemeivel küzdöttek és ennek hatására gyakorlatilag egymás karjába menekültek. 
Hogy mit éreztem? Sajnáltam-e őket?
Szerettem volna ha végre a jelenben élnének és elengednék a szívfájdalmat. Pontosabban nem is elengedniük kellene hanem megbékélni vele.
Sajnáltam őket, de láthatóan nem volt szükségük rá. Támaszra és kitartásra annál inkább. Amit meg is kaptak egymástól.
Sajnos ebben a könyvben is találkozhattam előítéletekkel, megbélyegezéssel.
Miért hiszik azt az emberek hogy ha valaki más mint ők akkor nem normális, esetleg szörnyszülött? Meg sem próbálna szóba állni vele, mégis véleményt alkotnak róla.

Képtalálat a következőre: „decorative clipart”

Recently, I'm in big trouble with reading, just is not tied down to any single book.
Therefora, it is already expected to appear in this book, I was hoping to take a breakthrough!
What to say I wasn't disappointed!

Lizzie and Tristan relationship is a heartfelt, and thought-provoking story.
A mourning crossed their paths, their connection is very interesting. They no forced speak to each other, they are voluntarily opened up.
I found it strange initial attempt their fighting spirits of the past and as a result virtually refugees each other's arms.
How I felt? I was sorry to them?
I wanted to finally present a live and let go of the heartache. Specifically, don't let it come to terms with it.
I felt sorry for them, but apparently they didn't need pity. Props and persevere more. What tey have reveived from each other.
Unfortunately, this book also meet with prejudices. Why do you think the people that if someone other than they normally wouldn't, or monster? It didn't attempt to talk to him, but to form an opinion about it.

Képtalálat a következőre: „decorative clipart”

A sorozat további kötetei

2661596229963453

A fennmaradó 2 kötetet még idén szeretném elolvasni angolul, de remélem mielőbb találkozhatok velük magyarul is.

The other 2 book I reading in the year, but I hope meet this book hungarian language near the future.

Képtalálat a következőre: „decorative clipart”
Idézetek

"Az ő lelke sebzett volt, az enyém kiégett.
De amikor együtt voltunk, nem fájtak annyira a sebek. Amikor együtt voltunk, elviselhetőbbé váltak a múlt gyötrelmei. Amikor együtt voltunk, egy percig sem éreztem magam magányosnak"

"T.C.: Ismered azt a helyet a rémálmok és az álmok között? Ahol sohasem jön el a holnap, és a tegnap fájdalma teljesen megszűnik? Ahol a szíved egyszerre dobbanna a szívemmel? Ahol nem számít az idő, és a légzés sem teher? Ahol nem létezik más, csak a könnyű lebegés? 
Ott szeretnék élni. Veled."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése